Sunday, January 31, 2010

Nieces

Adibah Ab Halim x Mohd Azfar Dato' Yusoff
Dayana Zulkifli x Iwan Alif
Muhammad Zulhilmi Shaharuddin - In a relationship
Hanafi Ab Halim x Syazwani Mohamad
Shakirah Ab Halim
Safwan Zakwan Zulkifli x Suanne Sam
Muhammad izani Shaharuddin - In a relationship
Syafiqah Suhaimi - In a relationship
dan 9 orang yang masih bersekolah....

Family belah mak memang rapat mungkin kerana jumlah kami yang sedikit. 17 orang sepupu menyebabkan saya mampu menghafal nama mereka kesemuanya. ^___^ 4 orang dari kami telah pun mendirikan rumah tangga dan saya telah pun mendapat 2 orang anak buah. InsyaALlah seorang lagi bakal menyusul bulan 4 nanti. =)



Kakak saya adalah cucu pertama dan telah pun mendirikan rumahtangga. Anak mereka, Nurul Athirah adalah cucu pertama dalam keluarga merangkap anak buah saya yang pertama jugak!


Nurul Athirah baby yang sangat comel dan sangat pandai. Percaya tak, umur 5 bulan tirah dah terer 'Give me 5' dengan orang, dan laju giler jalan dlm walker, suka buku sampai mengabaikan semua orang kat sekeliling dll. Athirah memang sangat comel. Apa yang saya rasa buatkan tirah cantik is dia ada dimple. Dua-dua belah ada lesung pipit! Bila teringat dia gelak, rindu kot!


Selepas kaklong, Iwan pulak menyusul dengan Su. Iwan anak maklang Pah, adik mak. Cool habis lah wedding derang ni. =) Minggu lepas, derang baru dapat baby girl. Damia Zara. *tetibe teringat ZARA* hahha-s~ Cenggini maknanya, saya dah ada 2 orang anak buah ah kan?


Kemudian Kak Yana dengan abg Iwey pulak. Kak Yana ni pun anak Maklang Pah jugak. Direncanakan bulan 4 ni, mereka akan dpt baby boy. Hamboy Hamboy Hamboy Maklang...Happy sakan lah dapat sepasang cucu kan? hehhe-s~




Baru-baru ni pulak... abg saya Hanapi dia pulak lah menikah dengan Kak wani. Tapi tak tahulah biler pulak kan rezeki mereka akan tibe. Semoga cepat ah dapat baby eh eh eh. Kembar lagik bagus!

Hah, lepas ni...dah mula lah aktip kitorang semua menikah kan. Dengar cerita, abg emi pulak menyusul . Katanya tahun 2010 ni. Huerm, bila lah agaknya yer? hehhe.... Best ah ada kenduri kawen. sewonok~ semua orang kawen ah cepat-cepat eh.. Mulakan spring season anda! =D

No comments:

Post a Comment